Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Η εξομολόγηση του ΄Ελληνα πολιτικού

Γιατί έγινα πολιτικός; Να μην δουλεύω.
Η δική μου η δουλειά; Να αγορεύω!
Ν' αραδιάζω μπούρδες, ψέματα κι απάτες
για να ζείτε συνεχώς με αυταπάτες.

Έχω μπόλικα κορόϊδα να με ζούνε.
Είν' αυτοί που άσπρη μέρα δεν θα δούνε.
Γιατί παίρνουνε μισθό άμοιρης πείνας
τα δυό χρόνια τους είν' ο δικός μου ο μήνας.

Κάνω επάγγελμα πολύ προσοδοφόρο
προτέρημά μου ότι δεν πληρώνω φόρο.
Σε ομηρία το Κεφάλαιο με έχει
απ' ανάγκη. Μα για μένα πέρα βρέχει.

Στην βουλή εγώ πηγαίνω με το ζόρι
και ψηφίζω για να μπαίνουν νέοι φόροι.
τούς ομιλητές βαριέμαι και τους βρίζω
κι όταν είμαι απ' τα μπουζούκια, ροχαλίζω.

Στις επιτροπές μ' αρέσει να με βάζουν
υπουργούς διαβρωμένους που δικάζουν.
Της πατρίδας ν' αθωώνω τα κλεφτρόνια
γιατί είναι οι "πελάτες μου" κοθόνια.

Η δουλειά μου, συναδέλφους να καλύπτω.
Τις κλεψιές των υπουργών μας να αποκρύπτω.
Τέτοια θέματα να κρίνω "λογικά".
Στην ζωή μας όλα είναι δανεικά.
(Πισινή κρατάω πάντα για μελλοντικά).

Προσποιούμαι τσακωμούς με αντιπάλους.
Είν' αυτοί οι τσακωμοί, απείρου κάλλους.
Πλην ο ΄Ελληνας "τσιμπάει", ο χαζούλης,
ωσάν τεμπέλης, αφιλότιμος και κούλης.

Το ρουσφέτι είναι πάντα η γραμμή μου.
Η ΕΛΠΙΔΑ των φτωχών, η ΔΥΝΑΜΗ μου.
Την Ελλάδα έχω κάνει ένα μπουρντέλλο
ατιμώρητα ν' αρπάζω όσα θέλω !!

Κάποια μέρα υπουργός όταν χρισθώ
θ' αποκτήσω τα κλεμμένα που ποθώ.
Την Ελλάδα σαν τσιφλίκι μου την έχω
και την τέχνη "ξεπουλήματος" κατέχω.

Απ' τους πλούσιους σαν κύριος τα παίρνω.
Δίχως χρήμα ούτε σε οίκο ανοχής δεν μπαίνω.
Τους ξεπληρώνω τις δικές μου εξαρτήσεις
με φοροαπαλλαγές, δωρεές κι επιδοτήσεις.

Που με βρίζουνε δεν πρόκειται να σκάσω.
Την καρέκλα στην βουλή μόνο μην χάσω.
Μόνη έγνοια μου, τα λόγια δεν μασώ.
Βουλευτής θέλω να είμαι όσο ζω.

Η άλλη εγνοια μου που κρύβω στη καρδιά μου,
βουλευτές πρέπει να κάνω τα παιδιά μου.
Τεμπέληδες μέσ' στην βουλή να τα βολέψουν
και στην ζωή τους ποτέ πια να μην δουλέψουν.

Να κλέβουν άφοβα κι αυτοί, όσα μπορούνε
αφού ποτέ στην φυλακή δεν θα κλεισθούνε.!!
Γειά σας λεβέντες μου, ανήθικά μου β ό δ ι α,
που ενώ σας κλέβω, με ψηφίζετε, κ ο ρ ό ϊ δ α.!!!


Επεξήγηση: Κούλης λέγεται ο Ινδός σκλάβος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: