Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

O ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΕΙ : ΜΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΜΠΑΜΑ

Τρελένεται για εξουσία. Η Ελλάς είναι δική του.
Αν πρωθυπουργός θα γίνει, θα "γεμίσει" το βρακί του.

Ζει μεσ' στην τρελή χαρά.Βιάζεται. Ωρες μετράει.
Δεν μπορεί να κλείσει μάτι και τους "αυλικούς" ρωτάει.

"Τα κορόϊδα μας τσιμπάνε; Θάχω αυτοδυναμία;
Θα με στείλουν στο Μαξίμου, να σωθεί η δυναστεία;"

"΄Ολους θα τους ξεπεράσω. Πρώτον τον πατέρα μου.
Αφού σύμβουλο πιστό μου έχω την μητέρα μου."

"Πείτε μου δεν μοιάζω κάπως με τον πρόεδρο Ομπάμα;
Τι και αν δεν είμαι μαύρος; Θα πασαλειφθώ με βάμμα."

"Είμαστε κι οι δύο τέκνα της Αμερικής
μα εγώ φορώ μουστάκι. Είμαι σεβνταλής."

"Είμαι και εγώ σπουδαίος ρήτορας σαν τον Ομπάμα
και μου βγάλαν παρατσούκλι: με φωνάζουνε Ω-μάμα."

"΄Οταν μιλάω κάνω μπάμ.Τα πλήθη μαγνητίζω.
Την γλώσσα την Ελληνική τι κι αν δεν την γνωρίζω;"

"΄Εκανα λίγα σαρδάμ. Τις λέξεις έτσι είδα.
Μα σ' ένα πράγμα υπερτερώ. Στο τζόκιν. Είμαι ατσίδα."

"Είμαι και έξυπνος. Το ξέρω. Δεν αμφέβαλα ποτέ.
΄Ομως κάποιοι με ζηλεύουν και με λένε τενεκέ."

Τι μετριόφρων άνθρωπος είν' ο χαζομουστάκης !
Εκεί που ο Ομπάμα έχεσε φύτρωσε ο Γιωργάκης !

Είναι πολύ εγωπαθής. Πιο νάρκισσο δεν θάβρω.
Δεν βλέπει κι είναι θλιβερό, το χάλι του το μαύρο.

Δεν έχει το " γνώθι σ'αυτόν ". Τραβάει το μαρκούτσι.
Νομίζει είναι ευφυής, μα 'χει μυαλό κουκούτσι.

΄Ομως δεν φταίει ο "ζαβός". Φταίνε οι κόλακές του
που εκθεάζουν δουλικά απούσες αρετές του.

Πέμπτη 1/10/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: