Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΙ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΙΑΝΕΙΑ

Δεν μπορώ να ησυχάσω, απ' του Πάγκαλου τα λόγια,
πως οι βολευτές μας έχουν, πρόβλημα οικονομικό.
Και δεν δίνουνε στο κράτος ένα ευρώ. Βρε τα λαμόγια...
Στην ιδέα να τα "ρίξουν",έχουν πάθει πανικό.

Βγήκε το "ελεφαντάκι"με τα μάτια γουρλωμένα,
η κοιλιά του φουσκωμένη σαν το μνήμα του Μαυσώλου.
Τα προγούλια του όλο λίπος, στο λαιμό του κρεμασμένα.
Τούτος, όπως και οι άλλοι, πατριώτες είν' του κώλου.!

Τόσο λαίμαργος που είναι, ξύγκωσε και η καρδιά του.
Και στα έδρανα κοιμάται, ίσως και να ροχαλίζει.!
Όταν βαρυστομαχιάζει, χάδια κάνει στην κοιλιά του
Το στομάχι του, σαν κάτσει, το σαγόνι του αγγίζει.

Ηρακλής, φρουρεί το θρόνο του σοσιαληστή Γιωργάκη
και τα μέτρα του στηρίζει πούναι δικτατορικά.
Είναι όμως για "καλό" μας, λέει και το ελεφαντάκι.
Οι σοσια-λιτο-φασίστες μας σουβλίζουν στοργικά!!

Να τους ανοίξω σκέφτομαι έναν λογαριασμό,
για να τους ελεήσουμε αφού δεινοπαθούνε.
Να σώσουμε τους βολευτάς από τον ξεπεσμό
για να μη βγούν στην ζητιανιά και στη Συγγρού στηθούνε.

Γι αυτά τα "άμοιρα παιδιά" ραγίζει η καρδιά μου.
Και την ζωή μου εγώ γι' αυτούς μπορώ να θυσιάσω
Προτίθεμαι και νηστικά ν' αφήσω τα παιδιά μου.
Από το "κλάμα" Πάγκαλου, μούρχεται να ξεράσω.

Δεν θέλω αυτοί να μοιάσουνε εμέ το φτωχαδάκι
Επιθυμώ οι δυνάστες μου νάχουνε παραδάκι.
Να ζούνε σαν τους βασιλείς αυτά τα κελεπούρια.
Ενας και ένας όλοι τους, Κυπριακά γαϊδούρια.
Ν' αδειάζουν τα ταμεία μας, βάλτε ένα χεράκι.


18/3/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: