Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

AX, ΚΑΙ ΝΑΜΟΥΝΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ

Αχ και νάμουνα γλοιώδες ανθρωπάκι
σαν αυτούς που περιβάλλουν τον Κωστάκη
να στοιβάζω τα λεφτά μέσ'τις κασσέλες
και να τρώγω δια βίου με σαράνταδυό μασέλες.

Αχ και νάμουνα αλήτης και σκουλίκι
να μπαινόβγαινα στου Εφραίμ τ'αρχονταρίκι
να με γράφανε και μένα στου Μαξίμου τα κιτάπια
να ελέγχω τα κλεφτρόνια τα στελέχη τους τα σάπια.

Αχ και νάχα 'γώ για λίγο Υπουργών τις ευκαιρίες
να ιδρύσω τις χλιδάτες τις OFF-SHORE μου εταιρίες
και να πάρω τους καλύτερους για μένα δικηγόρους
να ξεφεύγω απ'το κράτος και να μην πληρώνω φόρους.!

Αχ και νάμουν ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
να σας πιάνω κοροϊδάκια οτι είμαι πατριώτης
να μην ξέρω τι θα πεί τιμή και μπέσα
στου Κωστάκη τις βρωμιές να είμαι μέσα.
Κι ας με λένε του σκανδάλου αυτουργό
και να μην πηγαίνω κόντρα στον πρωθυπουργό

Και να γλείφω,τον Κωστή να εκθεάζω
κι ό,τι λέγω ν'αναιρώ και να τ'αλλάζω
μπροστά του νάμαι γονατιστός,δουλοπρεπής
μα να το παίζω βαρύς μάγκας και νταής.
Και αν τον έθιγα συγνώμη να ζητάω
την δεξιά του δουλικά να την φιλάω.

Αχ και να ήμουν του πρωθυπουργού η ορντινάτζα
διακόσια δέκα νάχω οικόπεδα καβάτζα
εκατομμύρια ν'αποθηκεύω σε παλέττες
σερί να κτίζω τις ωραίες μαιζονέττες.

Νάμουν απόβρασμα πολύ ζημιωγόνο
τις αμαρτιες μου σε άλλους να χρεώνω
πάντα να δείχνω καθαρός,ποτέ να μην πληρώνω.
Και ας με φτύνανε για τα εγκλήματά μου
γιατί με "μπάζες"μεριμνώ για τα γηράματά μου.
Κι όσους θα με κατηγορούν να γραφω στ'απαυτά μου.

Μέσ'στην χλιδή μου, γειά στα κορόϊδα να κραυγάζω
λόγους για αξίες και αρχές εγώ να βγάζω
-όσους με ψήφιζαν με περιφρόνηση να τους χλεύαζω-
και στους πανίβλακες να τους αλλάζω τα μπλέ τους φώτα
και 'γώ ο τεμπέλης να περνώ ζωή και κόττα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: