Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΜΙΑ ΛΕΡΑ

Με κατάντησαν επαίτη.
Φοβερίζει το δοβλέτι
και οι ΗΠΑ ξεσπαθώνουν.
Αλυσίδες με ματώνουν.

" Είμαι ο νταβατζής σου και
σκάσε Έλληνα λακέ.
Αν σου ρίξω, σ' έχω άχτι,
θα σε κάνω όλον στάχτη "

Χώμα, θάλασσα, αγέρα
τα ξεπούλησε μια λέρα
η καινούργια Δυναστεία,
Ζήτω κομματοκρατία.!

Έχω την οργή δική μου
την σκλαβιά και το βρακί μου.
Ξένον μούβαλαν καλπάκι
για να πιώ πολλή φαρμάκι.

Το κεφάλι μου δεν σκύβω
και το μίσος μου δεν κρύβω.
Φέρνουν νέα δεδομένα
διώχνουν από δω εμένα.

Κίνδυνος από βορρά
ήρθαν τα λυπητερά.
Και η Θράκη μας χαμένη
να είμαστε κι ευτυχισμένοι

αν θα μείνει η μισή
ίσως και κανα νησί.
Ξένες Κυβερνήσεις "φέρνουν"
την Ελλάδα να μικραίνουν.

Κι ο λαός από παλιά
με μυαλό ούτε σταλιά
ραχατεύει σε "κουβούνα"
σαν παχιά τυφλή γουρούνα.

Τα δεσμά σου τα βαριά
σπάσε βρε δειλέ ραγιά.
Πάψε να φωνάζεις χάμου
" σφάξε με ν' αγιάσω αγά μου "

12/11/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: