Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !

Στρος Καν: Γιώργο συγχαρητήρια
Είσαι μεγάλη μάρκα.
Έκανες τ' ακατόρθωτο.
Απέφυγες τη νάρκα.

Δεν σου κρύβω, ανησυχούσα
μη στους δρόμους κατεβούνε
Θαύμα ! Σκύβουν το κεφάλι
αντί να εξεγερθούνε.!!

Με τα μέτρα τούς σκοτώνεις !
Πες μου πώς τα καταφέρνεις;;
Τί ποτό τούς έχεις δώσει
κι αποχαύνωση τους φέρνεις ;;;



Κοίταξε μη τους λυπηθείς.
Είσαι ο άνθρωπός τους.
Μαζόχες σε ψηφήσανε.
Τα θέλει ο κώλαρός τους.

Γιωργάκης : Απάτη, ψέμα, εκβιασμός
είν' τα δικά μου χόμπι.
Τούτοι δεν είναι άνθρωποι
Είναι λαός των ζόμπι.

Τους έχω βάλει χαλινό
Γι΄αυτό δεν χολοσ-Κάν
Όποτε θα τ' αφήσω εγώ
τα ζώα μου βοσ-Κάν.

Τα σκληρότερά σου μέτρα
εγώ μπορώ και τα περνάω
κι αν μου κουνηθεί κανένας
για τον φόβο, τον κρεμάω.

Είμαι ο Αυτοκράτορας
Τον Τρόμο θα σκορπίσω
και την παλιοελλάδα τους
Θα την Τριχοκτομήσω.


17/11/2010


Της παραπάνω τηλεφωνικής στιχομυθίας έγινε
υποκλοπή .

Δεν υπάρχουν σχόλια: