Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΜΗ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ

Για τα γραφτά μου τα καυτά,οργή αν προκαλούνε,
μην με κατηγορείτε.
'Ολες οι γνώμες λεφτερα θα πρέπει ν'ακουσθούνε
και ας τις αγνοείτε.

Πολλοί μισούν την λεφτεριά,γι αυτό την καταθέτουν
εμπρός στα πόδια κληρικών.
Και την δουλεία τους αυτή τρέχουν κι υποθηκεύουν
στα χέρια των πολιτικών.

Την εξουσία και των δυό στηρίζετε με πάθος
-σας έχουν ευνουχήσει-.
Να μάχεσθε κάθ'αλλαγή,(πήρατε δρόμο λάθος)
σας έχουν κατηχήσει.

'Εχω μια τρέλλα μέσα μου,στην ηθική δεμένος
--της φύσης μου μυστήρια--
και πολεμάω την ισχύ και το κατεστημένο
όχι χωρίς πειστήρια.

Γι αυτό σαν μ'εύρει ο θάνατος ,δωρίζω το κεφάλι,
κηδεία πριν μου κάνουν,
σε κέντρο ερευνητικό (παπάς να μη με ψάλλει)
για να το ανατάμουν.

Σ'αυτό θα βρούνε σίγουρα πως κάποια βίδα λείπει,
απ'τις πολύ μεγάλες
κι ίσως διαπιστώσουνε,όχι με δίχως λύπη,
λασκαρισμένες κι άλλες.

Να πάρουνε το καύκαλο το θεοκαμωμένο
τα νιά καλογεράκια,
να το εκθέτουν στον λαό τον βαρειακοιμισμένο
να βγάζουν Ευρωλάκια.

Να προσκυνάνε οι κουτοί και τάματα να φέρνουν
ασήμια και χρυσά
και 'μένα στον παράδεισο το μερτικό να στέλνουν
ό,τι μαζεύουν, "τα μισά".

Νάχω και γώ κατάθεση στου Πέτρου το παγκάρι,
λιβάνι ν'αγοράζω,
να του ζητώ απαλλαγή και για να με λουφάρει
θα τον εξαγοράζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: