Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΥΤΟΧΛΕΥΑΖΕΤΑΙ

Είμ'Ευρωπαίος και με καμάρι θα το φωνάζω
για ό,τι μου παίρνουν,για ό,τι μου κάνουν λέξη δεν βγάζω.
Περνάω καλά.Με δανεικά τρώω και πίνω
και σημασία για το οκτάωρο ποτέ δεν δίνω.

Αν στα ογδόντα μου δώσουν σύνταξη,πούναι το δράμα;
Αν θα κοιμάμαι στο εργοστάσιο,χαρά στο πράμα.
Κι άμα η σύνταξη ούτε για νοίκι δεν θα μου φθάνει,
θα πώ"χαλάλι του", εγώ τον ψήφισα,να με πεθάνει.

Από δειλία τ'όπλο δεν παίρνω,γλεντι ν'αρχίσω .
'Εστω και σκλάβος και σαν σκουλίκι,θέλω να ζήσω.
Βλέπω μ' απάθεια οτι βαδίζω προς τον χαμό
με νομοσχέδια μου ετοιμάζουν χρυσό σταυρό.

Δεν κάνω τίποτα,τα μαύρα πούρχονται,να εμποδίσω
και την ζωούλα μου πάντα φοβόμουνα να μην ραγίσω.
Μέσα μου λέω "μην είσαι βλάκας,κάτσε στ'αυγά σου.
Ας πάν'οι άλλοι να πολεμήσουν. Θές τον μπελά σου;"

Δεν έχω τόλμη ν'αντισταθώ και να παλαίψω.
Τις κυβερνήσεις του φαύλου κύκλου να ανατρέψω.
Με αυταπάρνηση τα δίκαιά μου να απαιτήσω,
ζωή ανθρώπινη κι αξιοσέβαστη πλέον να ζήσω.

Καλά να πάθω.Για όσα περνάω,άρα ποιός φταίει;
Φταίω εγώ και η καρδιά μου που παραπαιει
Μ' εξαπατάνε τα δύο κόμματα, μα επιμένω.
Γιατί δεν ψηφίζω το ΚουΚουέ τ' αφανισμένο;

Κοιτάτε πώς κατάντησα,
κιουτής,χαζολακές.
Βολεύθηκα κι ενεργώ
σαν τρύπιος τενεκές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: