Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

EΦΡΑΙΜ,ΕΦΡΑΙΜ, ΕΙΣ' Ο ΑΣΤΗΡ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ

Είν' ο παμπόνηρος Εφραίμ
ο αστήρ της Βηθλεέμ
Ρουσόπουλους που οδηγάει
και το κράτος μας γαμάει
(εννοώ πως το μαδάει)'

Λέει ο αστέρας στο τεκνό του
"πούτανε" πάντα στο πλευρό του:
"Σ'έχω στήριγμα εγώ.
Πείσε τον πρωθυπουργό
να δώσει και σε μένα κάτι
ανταλλαγή με σχωροχάρτι.
Να μην χαθεί στην άβυσσο
μα νάμπει στον Παράδεισο.

Να μου δώσει στρέματα
και βουνά και ρέματα.
Στις πολλές ατασθαλίες
βάλε κάποιες παραλίες.

Να τα κάνω όλα ρευστό
και να πάρεις ποσοστό.
Δεν μου φαίνεσαι κουτός.
Μιά ζωή θάσ'αραχτός.
Στήριγμά σου τον Θεούλη
και εμένα πετερούλη
θάχεις.'Ακουμε παιδί μου.
Κάν'το νάχεις την ευχή μου.
'Οπως τάχω μανουβράρει
δεν θα πάρουνε χαμπάρι.
Τα δικά μας δρώμενα
θάναι όλα νόμιμα.

Τ'άρχοντα ποιός θα τα ψάλλει!
'Ολοι σκύβουν το κεφάλι.
'Εχω φίλους δικαστές,
ορκωτούς εκτιμητές.
Μάθε, στην κτηματική
δικοί μου είναι όλοι εκεί.

Η δουλειά είναι στρωμένη.
Σιωπή εξασφαλισμένη.
Αποφάσεις περιμένει.
'Οπως μία γκαστρωμένη
να γεννήσει η ευλογημένη.
Οι πάντες είναι λαδωμένοι
της μονής μου καλεσμένοι."

'Ετσι κάναν την ρεμούλα
σαν τον λήσταρχο Γιαγκούλα.
Μα πιαστήκανε στα πράσσα.
'Εχουν μπλέξει με τα ράσα

Ο "Μεγάλος" ο καϋμένος
του παράδεισου διωγμένος,
πολύ στενοχωρημένος
στα σκατά είναι πνιγμένος.

Βρώμισ' όλη η Ελλάδα.
Μπόχα πνίγει εμάς τα βούδια
που ξεραίνει τα λουλούδια
και μας κρύβει την λιακάδα.
Θα μαράνει και εμάς
ο κοκός ο λουκουμάς.

Πλην τον δέρνει μαύρη λύπη
τούκαψε όλα τα λίπη.
Για ψητό πλέον δεν πάει
στο κουστούμι κολυμπάει.
Μα πού ειναι ο φτωχός;
Μάλλον έγινε μπουχός.!

'Αντε τώρα ν'ανακάμψει
και το φτύσιμο να πάψει.
Κάλλιο νάπαιρναν μαχαίρια
να του κόβανε τα χέρια
τα διαβόλου καλογέρια.
Πώς την πάτησε μ' αυτά;
Φερθηκε πολύ κουτά,
Η απληστία του έχει σφάλει.
'Ηθελε μπάζα μεγάλη.
Μέμφεται και τον "καλό" του,
που τον πήρε στον λαιμό του.

Βουλευτές του κωλοχτύπες
πέφτουν πάνω μας σαν γύπες.
Τον πρωθυπουργό να σώσουν
τους βλάκες να ξαναμαντρώσουν
για να τους ξαναπροδώσουν.

Κάποιοι άλλοι "κωλοτούμπες"
μ'εξοργίζουν με αρλούμπες.
Δήθεν ο Εφραίμ με δόλο
Υπουργών πιάνει τον κώλο.

Ευθύνη αυτοί,καμμιά δεν φέρουν
τι υπογράφανε δεν ξέρουν!!
Βλάκες είναι, συγχωρούνται
κι απ'το έγκλημα εξαιρούνται.;

Προσπαθούν να βγάλουν λάδι
το Πολιτικό Κοπάδι.
Μα τα λόγια αυτά πονούνε.
Μήπως θέλουν να μας πούνε
πως ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝΕ;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: